söndag 29 maj 2011

Fredag. Lördag. Söndag.

Jag minns inte vad det var jag tänkt skriva om de senaste dagarna...eller jo, jag är äntligen hemma igen :) Kom med flyget fran Stockholm i fredags eftermiddag. Allt gick bra, ingen vulkanaska eller sa som satte stopp för var hemresa. Skönt!

Pa fredagkvällen var vi hos sambons föräldrar och at mat. Sedan hem och sov typ tolv timmar...fast näe, jag sov inte hela tiden. Jag drömde en massa, om jobb, mardrömmar alltsa ;-) Jag känner mig helt jäkla nervös inför morgondagen, men försöker att inte tänka pa det för mycket. Njuter av helgen istället.

Igar sa tog vi det mest lugnt. Var ute pa en shoppingrunda, jag köpte ingenting och sambon fick tag pa massor. Hehe. Jag handlade mat istället.

Pa kvällen stack vi till ett mexikanskt ställe och at mat. Ett par cocktails blev det ocksa (happy hour - halva priset!). So not LCHF, men det är ok för denna gang. Har varit en ganska dalig vecka pa matfronten i vilket fall som helst... Fran och med imorrn är det striktare LCHF som gäller! De sista 10 (?) kilona ska bort snarast!

Idag ska vi greja lite här hemma, tvätta och sa. Och ta en promenad för att köpa tagbiljett till mig inför morgondagen.

Hoppas ni haft en fin helg so far, och att även söndagen blir fin fin! Kram!

Ps. De utlovade isbarsbilderna kommer under veckan, lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar