måndag 30 maj 2011

I survived!

Hej svejs! Jag överlevde första jobbdagen pa hemmaplan! Men naturligtvis hade vi tekniska problem pa förmiddagen sa de andra i Stockholm fick jobba at oss ;-) Det kunde de gott göra, hehe. Pa eftermiddagen fick vi igang det i alla fall och nu ska det funka utan problem. Fast jag har liksom ingen lust att ga dit imorrn...hoppas det känns bättre snart, annars vet jag inte vad jag gör.

Var uppe kl.5 imorse och kom inte hem förrän efter kl.19...vad är det jag gett mig in pa egentligen? 1,5 timmes väg till jobbet, enkel väg, var det sa smart egentligen? Naja, nu är det som det är. Funkar det inte sa far jag söka mig nat annat helt enkelt, svarare än sa är det inte.

Har bakat megabautastora oopsies ikväll. Vet inte vad jag gjorde annorlunda denna gang men jäääklar vad de bubblade upp och blev stora! Dock plattade de till sig när de kom ur ugnen. Smakade bra i alla fall :) Sa nu har jag till frukost imorrn bitti.

Lägger strax upp veckans vägningsinlägg förresten...för er som är nyfikna.

Nu ska jag läsa ett par bloggar och sedan blir det nog sängen. Ska ju upp kl.5 imorrn bitti igen...!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar