måndag 30 maj 2011

Resultat vecka 73

Senaste veckan var väl sa där...jag at lite för mycket sötsaker och drack en del cola zero. Men det var sista veckan som jag tillater mig själv det. Nu är jag hemma igen och nu SKA de sista 10 (?) kilona bort snarast! Jag ska kämpa pa för att fa bort dem.

Veckans resultat:

+ 0,5kg

Jo jag vet, saa illa var det ju inte med ett halvkilo plus. Hade räknat med mer faktiskt. Nästa mandag ska detta och lite till vara borta igen! Sa det sa :)

Hoppas det gatt bra för er andra som hade vägningsdag idag!

5 kommentarer:

  1. Jag slår vad om att du är hur vacker som helst trots det halva kilot underbara du!

    sv: Tusen tack! Vi är så lyckliga att det inte är klokt! :D

    SvaraRadera
  2. Jag skippade att göra ett vikt inlägg idag, men jag hade bara gått upp 0.2 kg så inte farligt :P

    SvaraRadera
  3. Men det halva tar du såå lätt till nästa vecka, nu är du ju hemma å kan hålla dina rutiner, då blir det enklare!=)

    Kram

    PS. Självklart ska du stanna här på blogger!=))

    SvaraRadera
  4. Lusten att jobba kommer förhoppningsvis igen :) Den här bloggen är ju inte heller sa pjákig, Vi far väl se hur det gar. Kram

    SvaraRadera
  5. Vi kan peppa varandra :)
    Ha en skön kväll
    Kram från Veronica
    http://blogg.mama.nu/wavva/

    SvaraRadera