tisdag 31 maj 2011

Överlevt ännu en jobbdag

Hejsan! Hoppas ni har det bra.

Jag har haft en ok dag pa jobbet. Dock vill min laptop inte riktigt fungera mer, den kraschar emellanat och sa later den som ett tröskverk. Den sjunger alltsa pa sista versen. Kommer fa en ny snart. Sa jäkla typiskt bara att jag släpade med mig denna fran Stockholm och sa funkar den i typ 1,5 dag... Naja, det är som det är.

En dag kvar, sen helgdag pa torsdag :) Sooova!

Ikväll tar jag det bara lugnt, är rätt trötter...men sa blir det när man gar upp kl.5 pa morgonen. Fick i alla fall sova gott inatt, och hoppas att jag far sova lika bra kommande natt.

Igar var det över 30 grader här och det var liiite väl varmt. Sa idag klädde jag pa mig tunna kläder. Vad hände da? Jo det började ösregna och kyldes ned till 13-14 grader...sa det var riktigt kallt när jag akte hemat, eftersom det bade regnade och blaste... Brr. Nä vädret har varit urkasst idag alltsa. Regnat som spö i backen, nästan hela dagen.

Nu ska jag läsa nagra bloggar innan jag tar och lägger mig för att fa min skönhetssömn ;-)

Ha det fint sa hörs vi snart igen! Kram!

Ps. Pa vissa blogspot bloggar kan jag inte kommentera...rutan är liksom borta...SUCK, alltid är det nat!

2 kommentarer:

  1. Tack! Ja jag är ocksa nöjd förstas, även om det inte gatt i rasande fart, sa är det underbart, och jag hinner vänja mig lite vid vikten som gar nerat. Det gar upp och ner förstas men det är ok. Huvudsaken är att det i det stora hela gar nerat :)

    SvaraRadera
  2. sv: tack :D
    Jag ska jobba på ett demensboende i sommar. Kommer bli tufft men samtidigt riktigt roligt :) En bra erfarenhet om inte annat :)

    SvaraRadera