onsdag 1 juni 2011

Skönt med helgdag mitt i veckan

Hejsan! 

Har haft en helt ok dag pa jobbet, lite stressigt pa förmiddagen. Naja, det var egentligen kollegan som var stressad, hos mig var det ok. Jag hade läget under kontroll. Tror jag ;-) Nu ska det bli skönt med en ledig dag, ladda batterierna inför fredagen. Fast det kommer nog inte va sa mycket att göra pa fredag ända. De flesta tar nog ledigt pa fredag eftersom det är en klämdag och sen är det ju röd dag i Sverige pa mandag. Men da kanske jag kan fa bort alla cases som ligger i min inbox som inte hunnits med de senaste dagarna. Sant är bra! En fresh start till veckan, sa att säga.

Ikväll blir det lugnt och imorrn ska vi ta sovmorgon förstas :)

Läste precis att den fjärde Twilightfilmen (Breaking Dawn) kommer ut pa bio snart. Och med snart trodde jag nu i sommar. Blev sen lite lessen när det visade sig att biopremiären är i november, i Sverige. Eftersom tyskarna är sega med allt dubbande sa betyder det troligtvis december här. Suck!

Annars sa är allt bra här, dagarna rullar pa. Hoppas ni haft en fin onsdag :) kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar