torsdag 2 juni 2011

Helgdag!

Hejsan! Har ni sovit gott? Det har jag och känner mig nu rätt utvilad. Fast jag har ända ingen lust att jobba imorrn :P Fast idag ska det inte tänkas pa jobb alls, ska trycka bort det sa det ligger nanstans langt bak i huvet. Bäst sa, annars gar jag lätt och tänker pa det hela dan.

Vad händer idag da? Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta pa. Sambon ska ut och cykla i alla fall tänkte han. Själv har jag ingen cykel ännu, men det är pa g. Hade ju tänkt ga och kika pa en i lördags men sa missade vi att butikerna stängde redan 14.00, trodde det var öppet till 16.00... Naja, nästa helg finns tid till att kolla i alla fall. Har sett tva stycken finingar i skyltfönstren :) Vill helst ha den i orange! Men maste testa den ocksa, sa att den är bekväm.

Nu till helgen ska vi ju iväg pa bröllop sa da hinner vi inte med att köpa cykel. Jag ska förresten försöka baka en tarta och ta med mig till bröllopet. Marsipantarta är det tänkt. Men vi far se hur det gar och om jag hinner med det imorrn. Ska förbereda det litegrann idag, fixa med marsipanen och sa. De tänker alltsa inte ha nagon stor bröllopstarta om jag förstod dem rätt, utan de har istället bett olika personer att baka varsin tarta och ta med, pa sa vis blir det en massa olika.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan vore det nog bra om jag började städa upp lite i sovrummet, ligger saker överallt...och jag har ännu inte packat upp allt ur väskan sen jag kom i fredags... :P

Hoppas ni far en fin dag, vi hörs nog igen under dagen. Kram!

Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar