fredag 3 juni 2011

Skönt med helg :)

Hejsan! Hemma igen efter veckans sista jobbdag. Idag har det funkat riktigt bra och vi har fatt gjort allt som skulle göras. Perfekt! Känner mig riktigt stolt över dagens arbetsinsats.

Efter jobbet sa stack jag och shoppade litegrann. Var ju sa osäker pa den där vita blusen som jag tänkte ha över klänningen imorrn, sa jag var och köpte mig nat brunt och nat grönt idag ocksa. Maste testa strax vad som passar bäst. Hoppas en av dem passar bra i färg. Om bada passar har jag problem (beslutsangest) ;-)

Har handlat mat ocksa, ska ju ha med mig en tarta imorrn. Kommer nog bli bra. Hoppas det funkar med marsipanen bara. Annars blir det gräddtarta med kiwi och persika. Ska strax ta och fixa med marsipanen och sen försöka mig pa att göra rosor. Lääängesen jag gjorde nagra nu sa jag vet inte om jag far till dem, vi far se.

Annars sa blir det en lugn kväll. Ska försöka komma i säng i bra tid sa man kommer upp vid nio eller sa imorrn. Maste duscha och prova kläder och fixa klart tartan och sa vidare, innan vi aker mot bröllopet. Kommer nog bli riktigt kul imorrn :) Skönt att man ska sova i samma byggnad som festen är i, da gar det även bra att krypa :D Haha, nej da sa illa ska det inte bli. Men jag ska nog släppa loss lite extra imorrn! Känner att denna vecka inte gatt sa bra i viktsynpunkt ända, sa jag kommer nog dricka lite öl och sa där.

Nästa vecka SKA jag dock skärpa till mig ordentligt och laga mat ofta. Nästa helg ska jag nog göra storkok och frysa in, perfekt för lata dagar ;-)

Nej, om man skulle läsa nagra bloggar nu innan det är dags att fixa tartan. Ha en fin fredagskväll sa hörs vi kanske senare, eller imorrn innan vi aker. Kram!

1 kommentar:

  1. Bra idé med infrysning av mat, jag följer ditt förslag. Men antagligen först om ett par dagar. Maste ju packa och leverera man- och tisdag. Kram, och förresten, njuuuut av din lediga helg nu :)

    SvaraRadera