lördag 4 juni 2011

Natti natti

Tänkte bara kika in och säga GODNATT! 

Har suttit och pillat med marsipanen ikväll och lyckades fa fram nagra halvfina rosor och nagra blad till det. Nu aterstar det att se hur man fixar till tartan imorrn. Ska sova pa saken.

Sen har jag haft klädangest inför morgondagen...suck. Nu verkar det som att jag inte tar nagon av de 3 (!) toppar som jag extra köpt för detta ändamal, utan att det blir en brun kavaj istället. Ja, det blir säkert apvarmt, men jag känner mig mest bekväm i det. Tar med en av de andra, ifall att jag ändrat mig. Har ju ändrat mig ca 100 ganger under kvällen sa...inte helt omöjligt att jag ändrar mig imorrn med. Naja, det blir nog bra detta.

Ja, godnatt da, sa hörs vi kanske imorrn (senare idag alltsa...). Nattikram :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har lyckats bestämma dig nu, haha! Skulle vara kul att få se en bild på resultatet sen.;)

    Ha en riktigt trevlig dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja man blir så less när bloggen strular, men får hoppas det inte blir nå mer så man slipper byta. Hur gick det med tårtan. :)

    SvaraRadera