lördag 4 juni 2011

Varmt!

Halloj! Hur mar ni idag? Är det lika varmt hos er?

Det där med kavaj till klänningen som jag tänkte kommer nog bli lite väl varmt. Fasiken...far väl ga och känna mig obekväm med mina feta armar da...usch. Hellre da kavaj sa jag känner mig bekväm i det jag har pa mig. Fast da kommer jag smälta i den här värmen... Suck. What to do?

Har fixat med tartan pa förmiddagen och den ska nu bara garneras, sen är det klart. Vi hade ingen sil hemma för pudersockret sa sambon är iväg till sina föräldrar nu för att lana en...stackarn. Sen är det bara att klä pa sig och fixa till sig och packa ned ombyte och sa aker vi mot Bochum/Witten. Kl.16 är bröllopet :)

Kommer förstas inte uppdatera nagot mer idag, utan vi hörs imorrn eftermiddag/kväll igen när vi är hemma. Ha en fin helg :) kram

4 kommentarer:

  1. Härligt det gick bra med marsipanen. :)
    Mmm, jag gillar Wordpress också.

    SvaraRadera
  2. Goa Ellen, du har gatt ner över 35 KILO!!!!!!! Du ska inte känna dig obekväm p g a armarna utan stolt över hur jäkla smal o snygg du är!!! Att du ännu inte är sa perfekt som du vill bli är en annan sak. Men jag önskar dig att du ska ma bra och njuta av att du över huvud taget KAN bära en klänning. Upp med näsan, ut med bröstet, "Här kommer jag Ellen, som klarar mer än vad de flesta som er klarar, d v s att bli "chef" över min kropp och mina laster!!!!" Kram

    SvaraRadera
  3. Här är det också supervarmt! Hade inte pallat att gå i kavaj, men hoppas det löste sig så att du kände dig bekväm i det du hade på dig.

    Kram

    SvaraRadera