måndag 6 juni 2011

Sorry men...

Nu ska jag vara jobbig och säga att jag byter tillbaka till blogg.se igen ;-) Som jag skrev innan sa var detta bloggbyte bara temporärt eftersom blogg.se inte ville fungera. Nu fungerar det igen och det som far mig att ga tillbaka, även om blogspot är bra pa manga sätt, är den anledningen att jag läser sa manga blogg.se bloggar och det är jobbigt att behöva skriva in dessa förbenade verifieringsord hela tiden... Jag inser att vissa av er andra har blogspot och kanske blir besvikna nu, men det är inte alls omöjligt att jag kommer tillbaka. Det far framtiden utvisa.

Alltsa, jag bloggar nu aterigen pa http://ellastankar.blogg.se 

Kika in vettja, och lägg gärna till bloggen pa bloglovin :)

Denna blogg och dess innehall kommer ligga kvar här och jag far kika in da och da ifall det kommer nagra kommentarer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar