söndag 5 juni 2011

Present

Och som ni sag i förr-förra inlägget sa fick jag en present av brudparet. Storyn bakom detta var följande:

Igar kväll sa var jag med och försökte fanga brudbuketten, dock vart det ingen fajt om den för den kastades rätt in i famnen pa en annan tjej. Lite senare kom brudgummen fram till mig och sa att de hade planerat att buketten skulle kastas till mig, men eftersom det ändrades sa mycket in i det sista och de flyttade runt pa oss tjejer som stod där, sa lyckades Dani inte slänga den till mig. Han var jättelessen över detta, eftersom de hade planerat det sa bra ;-)

Tjejen som fangade buketten skulle därmed fa en kartong med alla information fran de företag och sa som de anlitat för det ena eller andra under förberedelserna eller under bröllopet och festen. Ja all info som de använt sig av för att planera.

Denna morgon, strax innan vi skulle aka sa kommer Dani och säger att hon har nagot at mig. Och ut kommer hon med denna kartong som ni ser pa bilden (i förr-förra inlägget). De beklagar da än en gang att det inte blev som de planerat men att jag ända ska fa detta. I kartongen lag en miniversion av brudbuketten tillsammans med all annan info. Sött ;-)

Som sagt; jag undrar om brudparet ville säga mig/oss nagot med denna gava? ;-)

4 kommentarer:

  1. Hrm Ellen, det är nog ganska uppenbart vad dom tänker :) Sa sätt igang och planera bara!! Önskar dig en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Ganska uppenbart ja!=))

    SvaraRadera
  3. :) Hoppas du haft/har en bra dag i värmen. Kram

    SvaraRadera
  4. Nu sag jag exakt vad du skrev förut. HAN maste fraga först...:), trodde det stod man maste fraga, fattade inte riktigt :)AHA, Jens maste fa tummen ur häcken alltsa....ok, vad sa han om presenten da?? Hihihi, en del maste fa lite hjälp pa traven. Sov gott! Tittar pa ett av mina älsklingsprogram " Vermisst ". Kram

    SvaraRadera